dinsdag 29 november 2011

Over de 500 bezoekers, Give away!

Beste Lezers en volgers,

Inmiddels zijn de eerste 500 bezoekers een feit. Wat fantastisch!
Ik hoop dat jullie mijn blog informatief en inspirerend vinden, maar mocht je nog iets missen of een lezersvraag willen stellen. Laat het mij dan weten op het bekende mailadres! info@afvallenmetdoortje.nl

Omdat ik mijn blog vooral leuk wil houden, had ik beloofd om af en toe ook iets leuks weg te geven. Na ruim 500 bezoekers, lijkt me dit een goed eerste moment.

Wil jij ook graag wat kilo's kwijt? Wij geven een geheel 8 weken afslankprogramma weg, dit betekend 8 weken lang een weekmenu, persoonlijke vragen stellen via e-mail en 4 tot 8 kilo afslanken!

Zie jij dat wel zitten?! Vertel ons waarom jij het afslankprogramma zou moeten winnen?! Wat is jouw verhaal?

De leukste, meest ontroerende of het mooiste verhaal wint. (Je kunt meedoen door hier een reactie achter te laten, of even een mail te sturen) Als je de winnaar bent, mag je ook pas in Januari beginnen, want wij begrijpen dat December niet voor iedereen de beste tijd is om af te slanken.

Wil je meer informatie en uitleg over het programma?! Kijk dan even op de site www.afvallenmetdoortje.nl

Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen!