zondag 20 november 2011

Een aantal mededelingen....

Even een aantal korte mededelingen op deze luie en grijze zondag.

* De verjaardag was gisteren een groot succes, de jarige is vandaag echt jarig, dus we maken er een feestelijke dag van!

* Ik zie dat er bijna 400 bezoekers zijn geweest, super leuk om te zien hoe het aantal groeit! Er zijn dus toch veel mensen die mee lezen! Ik heb een aantal plannen om bij bepaalde aantallen leuke give aways te organiseren. Ook voor leuke kortingen raad ik je aan, de weblog in de gaten te houden!

* Vanavond op RTL.4 Obese USA, ik ben heel benieuwd of dit verschild van de Nederlandse versie. In Amerika zijn er natuurlijk nog veel meer mensen met Obese. Met alle supersize porties kan dat bijna niet anders! Ik ga vanavond, en anders morgen in ieder geval kijken! jij ook??