woensdag 23 november 2011

Kauwen tegen overgewicht.

Op internet kwam ik het volgende artikel tegen;
kauwen

Er wordt enorm veel onderzoek gedaan naar overgewicht en vooral aan de oplossing hiervan. Ik geloof zelf niet echt in al deze verhalen, want het wondermiddel waar ze al zo lang naar op zoek zijn, bestaat gewoon niet.

Alle pillen die worden uitgevonden blijken achteraf toch niet zo gezond te zijn. Afgelopen week zag ik zelfs een reclame op televisie van een drankje met artisjokhart, je hoefde maar 1 shot per dag te drinken en je viel 3 kilo in een paar dagen af. Aangezien de hoeveelheid kilo's in een paar dagen enorm ongezond is, geloof ik ook echt niet dat het werkt.
Toch blijf je dit soort reclames zien, dat betekend dat er toch mensen zijn die er in geloven of er in willen geloven!

Ik kan mij dat goed voorstellen als je al van alles hebt geprobeerd, maar ik blijf het zeggen; pas je voedselgewoonten aan en ga meer bewegen. Dat is de enige manier om gezond en blijvend af te vallen.

Heb jij weleens een apart drankje, pilletje of shake geprobeerd?!