dinsdag 8 november 2011

5 op 2

Vorige week kreeg ik een tip, om 5 op 2 te gaan kijken.
Het is een leuk talkshow achtig programma, waar ze elke week een ander thema hebben, elke werkdag wordt het rond 16.30u. uitgezonden op Nederland 2.



Vorige week was het thema voeding, en alhoewel ik nog niet alle afleveringen heb bekeken, wil ik ze jullie niet onthouden.

Afgelopen vrijdag waren bijvoorbeeld Katelijn en Alexander uit Obese te gast, ik vond dat er niet heel diep ingegaan werd op het afvallen opzich, maar meer over de gevoelens erbij. Dat is trouwens niet verkeerd en ook weleens goed!

Via deze link kun je aflevering 21 t/m 25 terugkijken, als ik het goed begrepen heb gaan ze allemaal over voeding. http://www.hebikietsgemist.nl/programma/3143/nederland-2/5op2.html

Ik ga de andere afleveringen ook nog even bekijken, deze week is het thema trouwens geld, dat is ook wel interessant! ;-)