donderdag 10 november 2011

Grijs en grauw...


Wat een weer is het buiten hè? Echt het najaar, grijs, grauw en vanaf deze week ook steeds kouder! :-( Ik hou er niet van! Ik ben meer van de zomer en het zonnetje! 

Met dit weer ben ik soms ook niet vooruit te branden! Langer slapen, werken, een beetje tv kijken s'avonds en de dag is alweer voorbij. Terwijl de zomer uitnodigt tot wandelingetjes, vroeg opstaan en lekker buiten lunchen, avondeten etc. 

Wat mij vandaag wel opviel, is dat ik dit grijze weer wel ideaal vind om eens iets in huis te doen! Ik ben vanmorgen al druk bezig geweest, stofzuigen, schoonmaken, wassen etc. Je kunt in een paar uurtjes flink wat werk verzetten.

En als gewichtsconsulente blijf ik het zeggen; dat schoonmaken is ook nog eens goed voor de beweging! Als je even flink doorwerkt verbrand je aardig wat kcal (of aardig wat warme chocolademelk ;-)
En... het leukste is nog; je mag deze minuten allemaal meetellen met je dagelijkse beweging. 30 minuten matig intensief bewegen om op gewicht te blijven en 60 minuten om af te vallen. 

Daarnaast wil ik ook graag een zonnig bericht met jullie delen; Ik zie dat ik inmiddels al over de 200 bezoekers heb gehad op mijn blog. En ik ben eigenlijk pas net begonnen! Dat zijn er al enorm veel, en ik hoop dat ik een vast groepje lezers bij elkaar kan krijgen, die ook nog eens iets heeft aan al mijn verhaaltjes en informatie. Misschien spoor ik wel mensen aan om te gaan afvallen? Dat zou natuurlijk nog mooier zijn! 

Ik blog ook met veel plezier! Soms lig ik s'avonds in mijn bed te denken waarover ik de volgende dag zal gaan schrijven, en kan ik niet wachten tot het moment waarop ik weer "mag" 
Leuk toch? Ik hoop dat het zo blijft! 

Wat vind jij van de blog? Heb je er al iets aan? Reageer gerust! Vragen kun je altijd stellen door mij even te mailen; info@afvallenmetdoortje.nl

En om nog even op het onderwerp terug te komen; Wat doe jij op zo'n grijzige dag? Ik hoop echt dat de zon nog even doorkomt vanmiddag, dan kunnen we nog even naar buiten!