maandag 21 november 2011

Obese USA

zoals beloofd heb ik Obese USA gekeken. Helaas niet gisteravond, maar pas vandaag.
Ik vond het inderdaad erg lijken op de Nederlandse versie, ik vond het wel erg leuk om te zien dat er ook werd gekeken naar voeding (Dit gebeurde in de Nederlandse versie heel minimaal)

En... dat de personal trainer op een gegeven moment ook weggaat... hartstikke goed! Laat maar eens zien dat je het zo graag wilt! Je kunt het zelf namelijk ook! Helaas zag je in de eerste aflevering dat het vooral die periode niet zo goed was gegaan, maar... ik vind het prima om de kandidaten ook hun eigen verantwoordelijkheid te geven, dan weten ze ook hoe het is als het programma is afgelopen.

Wat mij ook opviel, is dat de kandidaten redelijk snel onder het mes gaan. Rachel (de eerste kandidaat) moest eigenlijk nog wel wat meer afvallen. Ik ben dan benieuwd of ze na die laatste kilo's niet nogmaals onder het mes moet, aangezien er dan weer loshangend vel zal zijn.

Verder blijf ik deze serie ook volgen, ik ben enorm benieuwd hoe de kandidaten zijn, ik vond het ook super om te zien dat de personal trainer zelfs in huilen uitbarstte, dat zie je niet in onze Nederlandse versie! ;-)

Hoe vond jij de eerste aflevering?!