woensdag 7 december 2011

Winnaar Give Away!

Vandaag maken we de winnaar bekend van de Give Away!

Wij willen jullie allemaal bedanken voor de inzendingen, maar de winnaar is de enige die haar verhaal op het blog durfde neer te zetten. Daar hebben wij zoveel respect voor, dat wij vinden dat Ellen het dubbel en dwars heeft verdiend!

Hierbij nog even haar reactie;

Hoi Doortje,
Sinds een half jaar slik ik sertraline. Hierdoor viel ik eerst af (hoera!!), maar nu ben ik in 2 maanden tijd wel zo'n 7 kilo aangekomen.
Ik mag niet stoppen met slikken van mijn arts, ik voelde me juist zo goed, maar vond mezelf altijd al te dik, maar nu helemaal. Ik word hier dus niet vrolijker van.
Daarom zou ik graag meedoen met de give-away. (Als dat nog kan natuurlijk?)
MVG Ellen 


Ellen, van harte gefeliciteerd! Wij willen je vragen om contact met ons op te nemen via info@afvallenmetdoortje.nl vermeld in je mailtje ook even wanneer je met het programma wilt beginnen! Veel succes en wij hopen op een aantal kilo's minder!


Wil jijzelf ook eens kans maken op een leuke prijs? Hou de weblog dan in de gaten! :-)