dinsdag 20 december 2011

The dr. Oz show!

Als je ziek bent kijk je (zoals gisteren gezegd) veel televisie. Af en toe is het heerlijk om gewoon gedachteloos te zappen langs al die programma's. En af en toe komt er dan wel iets leuk langs...

Zo ben ik er sinds kort achtergekomen dat Oprah is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden, inmiddels is er een nieuwe show voor in de plaats; the Dr. Oz show, en dat is leuk!!

De gehele show gaat over gezond leven en gezonder worden. Heel erg vaak gaat het dus ook over het verliezen van gewicht en afslanken, voor mij is dit dus een heel interessant programma en ik moet eerlijk bekennen dat ik er met veel plezier naar kijk. Veel dingen gaan natuurlijk wel heel erg op zijn Amerikaans, maar dat was met Oprah ook al zo (You get a car and you get a car!)

Maar over het algemeen is het echt een aanrader! Ook de website van Dr. Oz geeft verschillende tips www.doctoroz.com dus neem daar ook eens een kijkje!

Ik zal niet elke middag klaar zitten, maar zal zeker regelmatig eens gaan kijken :-)

Ken jij de dr. Oz show en wat vind je ervan? Laat het mij weten!