maandag 19 december 2011

Grieperig en een oplossing voor al je problemen.

Het heerst weer eens... griep! Ik heb het lang kunnen ontwijken, maar inmiddels voel ik mijn neus al dichtzitten en mijn hoofd zit vol. Het gevolg is dat ik gisteren vooral heerlijk rustig aan heb gedaan. Maar er is ook positief nieuws....

Grieperig zijn en je gewoon niet lekker voelen, staat bij mij gelijk aan hangen op de bank of in bed voor de televisie. Nou had ik echt even geluk.... vooral vanmorgen want (het is heel gek!) maar als je ziek bent kom je uiteindelijk altijd terecht bij de thuiswinkel programma's. Vroeger was het nog veel erger... maar ik kan je vertellen, tegenwoordig bestaan ze ook nog!! Als je hier even langs zapt zijn al je problemen (die je eigenlijk niet hebt) verleden tijd. Je kunt je groenten supersnel snijden... of je moet echt die pan hebben die niet aanbakt!!

Ik moet altijd het meeste lachen om de afslank producten, want kennelijk zijn er nog steeds mensen die op zoek zijn naar het wondermiddel! Zo heb ik weer verschillende fitnessapparaten voorbij zien komen, die ECHT werken! (het is alleen zo jammer dat de meeste huishoudens wel zo'n apparaat hebben, maar meestel fungeert dit als kapstok voor de kleding of stofvanger onder het bed)
Ik schreef eerder al over een drankje met artisjokharten, maar vandaag was er weer een ander drankje. Je moest wat poeder in water oplossen, en dan kreeg het drankje een soort gele kleur... :( Ik vond het er niet echt smakelijk uitzien, maar... als je dit voor elke maaltijd dronk kon je tot wel 4 (!!!!) kilo per week afvallen.

Laat ik het nog eens herhalen.... deze dingen werken niet! Ik begrijp heel goed dat sommige mensen hierin trappen, als je bijvoorbeeld alles al hebt geprobeerd. En ik snap ook dat je liever 4 kilo per week afvalt dan 1 kilo, maar.... het is niet de juiste oplossing!
Als je iets aan je overgewicht wilt doen, kies dan een gezonde optie. Geen dieet, shakes, pilletjes etc. Maar gewoon een gezonde levensstijl, waarbij je alles kunt blijven eten.
Alleen jij kunt er iets aan doen! dus geloof dit soort onzin alsjeblieft niet, en ga aan de slag met dingen die wel werken!