zaterdag 3 december 2011

Regen, regen, regen...

Wat al voorspeld was, is toch een beetje uitgekomen...

De wind gierde hier vannacht langs het huis en het blijft regenen. Ik had toch gehoopt dat het een beetje mee zou vallen. We zijn in November natuurlijk ook wel een beetje verwend met al die droogte! Maar... hoe regelt de natuur dan dat we in December in een paar dagen het tekort weer inhalen?!?!

Het blijft altijd een raadsel voor mij! Ik ga vandaag de buienradar maar eens goed in de gaten houden en ik hoop dat ik vanmiddag toch nog een aantal boodschappen kan doen. (Het is echt geen hobby van mij om op zaterdag boodschappen te doen, maar soms heb je toch net nog een dingetje nodig!) dus we moeten er aan het eind van de middag maar aan geloven.

Volgens de buienradar wordt het vanmiddag wel iets droger, dus dan ga ik toch nog even in beweging naar buiten. (Goed voor de vitamine D)

Verder heb ik besloten om vandaag het huis maar eens flink onder handen te nemen... daar is het een perfecte dag voor en dan red ik die 30-60 minuten wel ;-)

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?! Alvast een beetje compenseren voor het komende Sinterklaasfeest?!


Je hebt nog t/m dinsdag om de Give away te winnen! Vertel ons waarom jij het 8 weken afslankprogramma verdiend!