dinsdag 6 december 2011

Rauw... of niet?!

Gisteren zag ik een interessante documentaire. Rauw. Je kunt hem terugkijken via youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=lDTLXoILyAo

Ik denk dat iedereen hier wel een mening over heeft. Ik vind het bijvoorbeeld heel goed dat dit jongetje en zijn moeder vooral veel fruit en groenten eten, maar daarnaast missen ze volgens mij veel voedingsstoffen!

Sommige uitspraken vind ik ook wel een beetje zielig... Hij heeft nog nooit pannenkoeken of patat gegeten... en pizza ruikt altijd wel erg lekker! Ik heb het idee dat zijn moeder heel graag wilt dat haar zoon hetzelfde denkt als zij. Dit lijkt mij niet gezond.

Hetzelfde zie je bij kinderen met overgewicht, de ouders moeten zorgen voor gezond voedsel en als kinderen met 4 of 5 jaar al flink overgewicht hebben, dan zijn de ouders wat mij betreft wel degelijk verantwoordelijk!

Kijk gerust even het filmpje en laat je mening achter!

Nog even wat updates;
- Obese USA, staat nu op woensdag ingepland bij RTL, ik ben benieuwd of dit een herhaling is, of niet. Ik ga woensdag even kijken of ik neem het op.
- Vandaag is de laatste dag dat je jouw verhaal in kunt sturen voor de Give Away! Je mag jou verhaal ook mailen (info@afvallenmetdoortje.nl) dan komt je verhaal niet op de blog te staan... morgen maken we de winnaar bekend! :-)