zondag 1 januari 2012

2012, een gloednieuw jaar!

Ik wil al mijn lezers graag een heel mooi, gezond en gelukkig 2012 wensen. Een gloednieuw jaar, wat gaat het ons allemaal brengen?! Ik ben benieuwd!

Met het nieuwe jaar, komen ook vaak de goede voornemens; een nieuw jaar leent zich uitstekend om te stoppen met roken, of natuurlijk wat kilo's af te vallen ;-) Ik ben zelf niet zo'n voorstander van goede voornemens, want je leven verbeteren of veranderen kan net zo goed op 30 December, maar toch zien veel mensen het psychologische voordeel van een nieuwjaar. En als het je lukt, waarom ook niet?!

Bij Afvallen met Doortje hebben wij afgelopen week ons gloednieuwe afslank programma geïntroduceerd. 8 vernieuwende weekmenu's waarbij niet alleen rekening is gehouden met het lichamelijke aspect van afvallen, maar ook het mentale aspect. Veel uitgebreider en bomvol nieuwe recepten en tips.

Omdat ik in de korte tijd dat ik blog, al heel wat lezers heb (wat ik geweldig vind!) wilde ik in het nieuwe jaar ook iets terugdoen! Mocht je interesse hebben in het gloednieuwe 8 weken programma, kijk dan voor meer informatie op mijn website; http://www.afvallenmetdoortje.nl/index.php?
route=product/product&product_id=49

En.... als je besluit om kilo's te gaan afvallen, gebruik dan de volgende kortingscode; weblog2012 dan kun je met 25% korting gelijk ook wat geld besparen in het nieuwe jaar! (geldig t/m 31 Januari)

Nogmaals de beste wensen voor al mijn lezers en maak er een topjaar van!!