dinsdag 3 januari 2012

De schade van de feestdagen...

Ik kwam net het volgende bericht tegen;
http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/11226928/__Massaal_aangekomen_met_de_feestdagen__.html

Dat klinkt best ernstig, massaal aangekomen met de feestdagen! Veel mensen komen inderdaad wel wat gewicht aan, maar het is echt niet al te moeilijk om de schade te beperken.

Zoals het artikel ook beschrijft, letten veel ondervraagden tijdens de feestdagen niet echt op, ze willen graag genieten. Nu vraag ik mij af; kan genieten ook betekenen dat je niet vele kilo's aankomt?!

De feestdagen zijn natuurlijk een moeilijke periode, dat ga ik zeker niet ontkennen, maar zoals ik eerder al schreef; zijn er in December feitelijk 4 van de 31 dagen echt moeilijk. Sinterklaas, kerst en oud en nieuw.
Dat valt best mee toch?! ;-)

Begin Januari vliegen de nieuwsberichten over afvallen je weer om de oren;
Crash diƫten helpt niet. (klopt!)
Hoe kun je gezond afvallen?
En meld je nu aan voor de afslank programma's!

Een goede zaak natuurlijk dat er mensen zijn die het nieuwe jaar zien als de ultieme kans om hun leven te beteren, pas wel op dat de meeste goede voornemens eind Januari alweer vergeten zijn! Dus doe je best en je kunt het! Als je 3-5 kilo wilt afvallen, ben je in Februari alweer op gewicht, dat klinkt als een mooi voornemen, toch?!

Zoals de meeste lezers al weten, via mijn website krijg je met de kortingscode weblog2012 25% korting op het afslankprogramma van 2012! Neem dus eens een kijkje; www.afvallenmetdoortje.nl