maandag 30 januari 2012

Af en toe even pauze....

Nog even een korte mededeling;

Misschien is het je al opgevallen dat ik niet meer elke dag een blogje schrijf.... dit heeft natuurlijk een reden!

Ik ben nog steeds hartstikke enthousiast en weet nog genoeg om jullie over te informeren, maar... ik ben momenteel hoogzwanger en met zwangerschapsverlof. De praktijk draait wel door, maar alle werkzaamheden komen op een lager pitje te staan. Als de kleine straks op de wereld is, zal er ook een korte pauze volgen bij het bloggen.

Ik probeer zo vaak mogelijk toch even een berichtje achter te laten! Ik hoop dat jullie, mijn trouwe lezers hier begrip voor hebben :) Blijf vooral regelmatig kijken, dan blijf ik jullie zeker op de hoogte houden! Misschien niet elke dag, maar wel zo vaak als ik kan!

Veel liefs,

Gewichtsconsulente Doortje